משלוחים חינם עד פתח הבית | בכפוף לתקנון

סגירה

משלוחים

משלוחים והחזרות
בעת ההזמנה ניתן לבחור את שיטת המשלוח:
משלוח עד הבית\ איסוף עצמי לבחירתך בתיאום מראש עם שירות הלקוחות אם תבחר בשיטה זו, בסניף ביג פאשן בלבד.

שליח עד הבית חינם בהזמנה מעל 399 עד 8 ימי עסקים כל הארץ, בתיאום טלפוני מראש לכל מקום שתבחר.
שליח עד הבית תוספת של  40₪  בהזמנה עד 398₪ עד 8 ימי עסקים כל הארץ.

שימו לב:
* מרגע ביצוע ההזמנה אימייל יישלח לכתובתך כאשר המוצר נארז ויצא למשלוח.
* תהליך הטיפול ואריזה לוקח, בד”כ, עד שני ימי עבודה מקבלת ההזמנה (שימו לב- שינויי מידה לוקחים כ-3 ימי עסקים נוספים). במידה ויהיה עיכוב מסיבה כל שהיא אנו ניידע אותך.
* במידה וישנה בעיית שילוח לאזור מגורייך אנו מבטיחים לעשות את המירב על מנת למצוא פתרון לשביעות רצונך.
* בכל שאלה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון או בוואטסאפ: 02-9918890 או לחילופין דרך האימייל שלנו: info@bendajewelry.co.il

החזרות והחלפות

במידה ותרצה להחליף או להחזיר את הפריט שקיבלת, אין בעיה
כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, הקופסא שהגיע עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.
איך מחליפים?
1. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בהקדם, בטלפון או בוואטסאפ: 02-9918890 או לחילופין דרך האימייל שלנו: info@bendajewelry.co.il על מנת לבצע את בחירת הפריט החדש.
2. תשלום/ זיכוי ההפרש יבוצע טלפונית מול שירות הלקוחות.
3. אנו נתאם משלוח לאיסוף המוצר. עלות המשלוח הינה 40 ₪
4. לאחר קבלת המוצר בחברתו ואישור כי לא נעשה בו שימוש ו/ או נגרם כל נזק, יתואם מולך משלוח חדש בעבור המוצר שבחרת ללא עלות נוספת.

החזרות
מוצרים אשר אינם בעיצוב אישי לפי הזמנת הלקוח, ניתן להחזיר תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות החוק.
במידה והפריט הוחזר פגום או ניזוק או משומש לא תאושר החלפה או זיכוי או החזר כספי.
תכשיטים בעיצוב אישי או כל תכשיט שהוגדר כייצור מיוחד על פי דרישה – לא תאושר החלפה או זיכוי או החזר כספי בגינו.

איך מחזירים?
1. יש ליצור קשר בהקדם עם שירות הלקוחות בטלפון או בוואטסאפ: 02-9918890 לתיאום איסוף המוצר.
2. עלות המשלוח בסך 99₪ תנוכה מהזיכוי הכספי המגיע לך.
3. זיכוי כספי יינתן בניכוי עלויות המשלוח של איסוף המוצר וכן ב5% מסכום העסקה  או 100 ₪ כנמוך בכפוף לחוק.
5. לאחר קבלת המוצר בחברתו ואישור כי לא נעשה בו שימוש ו/ או נגרם כל נזק, ניידע אותך ונזכה את כרטיס האשראי בהתאם.
החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין החלפת/ החזרת פריטים.
לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לתקנון.